08 august 2007

I love Kristiansund

Tysdag var eg endeleg i Kristiansund for første gong i mitt liv. Stine og Kay Amund vart med som støttekontaktane mine, ein jobb dei klarte med glans!

På førehand advarte ganske mange meg om at Kristiansund var ein kjedeleg by som det var meiningslaust å besøke, men eg er glad for at eg trossa advarslane og tok turen. Kristiansund i 22 grader og sol er heilt fantastisk. Rett og slett ein veldig bra by, mykje finare enn Ålesund spør du meg. Mange plassar du kan ete utandørs, Burger King, ei gågate som faktisk både har butikkar og kundar +++

Årets reisetips er herved kåra: Kom deg til Kristiansund!

For bilde frå turen, som også inkluderte Atlanterhavsvegen, Trollstigen og Valldal - sjå albumet eg har laga på Facebook.

For deg som ikkje har Facebook: klikk her.
For deg som har Facebook: klikk her.

Ingen kommentarer: