15 august 2006

Min første blogg

Då er eg i gang med min aller første arbeidsdag som tenåringsarbeidar i Ung Misjon. Eg har fått klar beskjed frå Kjetil (sjefen) om at det aller, aller viktigaste er å få opp ein blogg så kjapt som muleg.

Om det nokon gong vil kome noko fornuftig på denne bloggen er eg sterkt i tvil om, men eg skal prøve så godt eg kan å vere pittelitt seriøs. Ein sjeldan gong i blant. Og så skal eg prøve å skrive nynorsk. Ikkje fordi eg er ein nynorskfanatiker, men fordi Bibelen min er på nynorsk. Så då blir det greiast viss eg skulle få eit ord eller to å dele.

Nyttig informasjon elles? Nils-Ove, 25 år, frå Godøya, har jobba som sportsjournalist i Sunnmørsposten siste året. Tidlegare har eg gått på Bibelskolen Bildøy Bergen, jobba i Radio Gnisten og studert ved Mediehøgskolen Gimlekollen. Bur i leiligheit saman med katten Olga (bilde kjem seinare), ein Playstation 2 og eit Yamaha elpiano.

Gler meg til å ta fatt på nyejobben, satsar på å ikkje få sparken heilt med ein gong :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Nilsi! Konge at du er med på blogginga. Du kasta deg utpå litt seint, men det er bedre sent enn aldri. Det er tanke som teller, og det er ikke alltid grønnere på den andre siden. etc, etc... Ja det begynner å bli seint på kveld så jeg er litt trøtt ja...

Nils-Ove Støbakk sa...

Ordre frå sjefen...bra blogg eller ingen jobb :P

Men tusen takk for rosende ord fra en sambanditt-DJ ;)

Anonym sa...

GRATULERE NILS OVE
Vi blir alltid i godt humør av ditt glade vesen og din gode kommentar. Du er en flott Jesus-gutt
Hilsen Leifen og Irene