13 juni 2010

Skating og Skjong

Då har vi vore i USA i over ei veke. Kanskje på tide å oppdatere bloggen litt?

Dårleg med fotografering for min del hittil, har berre blitt ein dag med kamera på Venice Boardwalk og nokre potensielle reisereportasjar her og der. Skal slenge ut meir på sikt, men har i alle fall eit par videosnuttar filma med den fantastiske mobiltelefonen min!

På Venice Skatepark kom eg over ein pjokk på seks-sju år som var minst like god på brettet som alle andre der - sjølv om dei fleste andre var rundt 20 år og dobbelt så høge som Asher Bradshaw, som guten visstnok heiter. Her kan du sjå ein YouTube-video med stortalentet. Den neste Tony Hawk? Min video er ikkje akkurat HD-kvalitet, men beviser i alle fall at eg var der og såg Asher i aksjon...



Den andre videoen min er eit journalistisk mesterverk. No er vi i Las Vegas, laurdag kveld tok vi leigebilen og råna ein tur til The Strip, hovudgata i Vegas. Der fekk eg eit eksklusivt intervju med sjølvaste Stig Kjetil Flem og Jonas Roald Nordstrand!



For fleire bilde og hyppigare oppdatering frå USA-turen, sjå Kristine sin blogg.

2 kommentarer:

Gry sa...

God stemning:) Også god stemning i Az.. Varmt, godt og basseng i hagen! Kan like dette:) Snakkes og kos dokke videre.

Nils-Ove Støbakk sa...

Høres bra ut! Oss kjøme sigende på torsdag, Arizona skal bli bra :)