29 oktober 2012

Herleg haust!

Tida flyg når du har det kjekt - og det har eg tydelegvis denne hausten :)

Livet er bra i Bergen, sjølv om det har vorte ganske mykje mindre studering enn det som opprinneleg var planen. Plutseleg fekk eg tilbod om eit vikariat i Dagen, heldigvis er det berre eksamen som er obligatorisk - så dermed jobbar eg for fullt for tida. Greitt å opplyse lesarane med litt karikaturar,  Farmen-sladder og slikt.

Men sjølv om det er fint i vestlandshovudstaden, var det greitt å kome heim ei helg i oktober. Sjølvsagt var det strålande ver og blå himmel på Godøya, greitt at Ragnhild fekk sjå kor fantastisk fint det alltid er på Sunnmøre...

Familieselskap, sosialisering, god mat og litt sløving i tillegg. Akkurat slik ei helg "heime hjå ho mor" skal vere! Og ganske straks er det Førjulsturneringa og andre kjekke juleaktivitetar også. Eg blir i alle fall heime på Godøya i jula - så får vi sjå kor i landet nyttår 2012/2013 vert feira :)

Sist helg gjekk turen sørover til Klepp og familien Steinbru. Greitt å stikke av frå sludd i Bergen til sol og sommar på dei jærske sandstrendende. Temperaturen var ikkje mykje over null, men både selskapet, veret og stemninga var veldig bra.

Den vakre kvardagspaparazzien min har sjølvsagt dokumentert dagane på Jæren på flott vis. Klikk deg vidare og sjå kor fint vi hadde det :)

Elles spelar eg fotball på Bildøy kvar onsdag, går i Salem i helgane, ser litt på TV, fyrer i peisen - og har nesten gløymt at eg kjøpte meg sykkel tidlegare i haust. Bil er kjekt å ha...

...ja, og så har eg visst byrja å drikke kaffi! Eller i alle fall latte - sjølv om det er litt tøysekaffi. Eg skal ikkje skryte på meg at eg er ein kaffinytar så langt, men eg klarer i alle fall å helle det i meg. Effekten er nesten like bra som Cola - så eg er nesten våken litt innimellom ;)

1 kommentar:

Ylv sa...

Dritsfine bilder av Norsk natur