14 november 2009

Machu Picchu og marsvin

Dei ponchokledde sunnmøringane helsar frå høglandet i Peru! Onsdag var vi på Machu Picchu, den fantastiske fjellbyen som inkafolket bygde for lenge sidan - og som spanjolane aldri fann.

Dessverre var det ganske sunnmørsaktig ver akkurat den dagen, med skodde og regn, men vi overlevde. Og med ganske godt humør, til og med. Vi fekk ikkje fantastisk flotte bilde denne gongen - men forhåpentlegvis vert det betre neste gong eg skal opp på Machu Picchu!

Elles er vi tilbake i Lima no. Her skal vi vere til søndag, då går reisa nordaustover til Norge. For min del vert det Oslo eit par dagar først, før eg satsar på å reise heim onsdagen slik at eg får eit par netter i eiga seng før IUF-weekend på Orreneset.

No skal vi på kino og sjå 2012, så eg kan dessverre ikkje skrive så veldig mykje. Men fortvil ikkje, rett nedanfor denne teksten finn du eit knippe lekre bilde frå dei siste dagane.

Machu Picchu

Populært boyband ute på turné (eg kjøpte CD!)

To snakkande papegøyer, Polly til venstre.

Dalai Lama?

Machu Picchu igjen


 
Peruansk delikatesse - heilgrilla marsvin!

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Fysj, denna marsvinen såg ikkje go ut ö Ej hadde ALDRI ete den ;p

- Margrethe -

Nils-Ove Støbakk sa...

Men so e no du verdens største pyse, da! hehe ;)