07 februar 2007

Kaaaldt...

Temperaturen har gått mykje opp og ned den siste månaden, men no har det endeleg blitt skikkelig kaldt. Faktisk så kaldt at eg ikkje kan hugse sist det var like kaldt på Godøya.

Rundt klokka 01.00 natt til onsdag 7. februar var det -5.6 grader på altanen min. Rykta vil ha det til at temperaturen var heilt nede i -6.4 klokka 02.30, men dette veit eg sjølvsagt ingenting om...

Håper berre det ikkje blir altfor kaldt på Fjellsetra laurdag, då skal eg på skileir igjen og vil helst ha temperaturar nærmare 0 enn -15 grader!

PS1! Då eg var i militæret på Jørstadmoen var eg utandørs i -30, men -5 i sunnmørsk sjøluft er faktisk nesten like gale.

PS2! Om nokon skulle trenge gåvetips til bursdagen min 20. mars; å rydde opp etter eit knust glas utan kost og brett var litt tungvint. Hint, hint.

Ingen kommentarer: