01 oktober 2009

Opposite Way



Fantastisk song frå Leeland! Tør du å gå den motsette vegen, å gjere noko heilt anna enn det alle forventar frå deg? Eller gjer du dei same tinga som du har gjort i alle år, utan å heilt vite kvifor?

"When everyone is setting the pace
It’s okay to run the opposite way"
For min egen del så prøvar eg å ta ned tempoet nokre hakk denne hausten. Om eg klarer det, er ei anna sak, men eg vil i alle fall prøve. Jobbe litt mindre, stresse litt mindre, ha meir tid til både meg sjølv, andre folk og Gud.

Mange lurer på om eg er gal, som har kvitta meg med ei flott leilegheit og sagt nei til fleire jobbar. Men eg trur at det er det rette for meg akkurat no. Og det følast godt å gå mot straumen og ikkje berre gjere det som alle forventar at eg skal gjere.

Og så er det godt å vite at Jesus gjekk den motsette vegen, men på ein heilt annan måte. Han kunne gått vekk, han kunne unngått det han hadde i vente. Men han ofra seg for meg og deg og han overvann døden. For oss.
"Yeah, through the cross He conquered the grave
So you could run the opposite way"
Kva veg går du på?

Ingen kommentarer: