29 januar 2008

Åttiårsdag og slikt

Søndag var det stort selskap i bedehuskjellaren på Godøya. Då feira Johnny Paul "Besten" Alnes at han vart 80 år tidlegare i månaden. Mykje folk, god stemning og nydeleg mat. Akkurat slik det skal vere :)

Eg og Aleksander var først på "Treff et tre" på Orreneset, der vi mellom anna stod på ski på Strandafjellet laurdagen. Stiv og støl og trøtt som ei fjøl klarte eg likevel å køyre heim igjen natt til søndag, slik at vi kunne vere med på den store feiringa.

Søndag kveld var eg på søndagsfotball i Godøyhallen for tredje søndag på rad. Og forsyne meg scora ikkje eg fem-seks mål også denne gongen! 2008 ser ut til å bli eit godt fotballår, eg gler meg allereie til Førjulsturneringa i desember!

Heilt til slutt eit herleg bilde av Alnes-besta og Alnes-besten.

Eit skikkeleg blinkskudd, om eg må få seie det sjølv :)

1 kommentar:

Line sa...

Storselskap me mat e alltid en slager! :D