04 juni 2008

Ei lita oppsummering

Då er eg tilbake i Norge og har til og med starta som sommarvikar i Sunnmørsposten. På Godøya er det sol og varme 24 timar i døgnet, dette ser ut til å bli ein fantastisk sommar!

Etter Israel-turen var eg i Oslo nokre dagar. Eg budde hos Geir Ove og fekk teste ut den splitter nye sovesofaen hans. Tusen takk for mat, drikke og overnatting! I tillegg besøkte eg Kay Amund og Stine og stakk på landskamp attmed Terje, som eg budde attmed i Kristiansand. I tillegg rakk eg å knuse Bjørn Tore i eit Buzz-liknande spel på Nintendo Wii :)

Men Israel, ja. Etter Eilat og dykking gjekk turen opp til Jerusalem, der vi vandra i gamlebyen og tok livet med ro. Og avslutta turen med eit skikkeleg søndagsmøte i King of Kings, ei pinsemenighet i Jerusalem. Utruleg herleg å lovsynge saman med kristne brør og søstre i "Den evige stad", byen der Jesus vart uskyldig dømd og døydde for syndene mine og dine. Og sto opp igjen og ga oss eit evig liv!

Bilde frå Israel-turen er endeleg ute på nett, klikk på linkane under for å sjå og lære:

Roadtrip 2008 #1
Roadtrip 2008 #2

PS! Berre eit lite reisetips til alle gutar som har tenkt seg til Israel. Pass deg for dei søte jentene, plutseleg har dei eit digert maskingevær på ryggen...

1 kommentar:

Line sa...

Utfordring til dej på bloggen min!