12 juni 2008

Utfordring!

Lite å skrive på bloggen for tida, men eg hiv meg på denne utfordringa frå Line, så får du i alle fall litt nytt frå meg:

Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv.
I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira.
Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg.
La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar.


1: Kva gjorde du for 10 år sidan?
Gjekk i demonstrasjonstog for å unngå nedlegging av Giske vgs.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjere-lista" di i dag?
- stå opp
- møte oppp på Sunnmørsposten før 0845
- våkne
- styremøte i Godøy og Alnes IUF, med pizza og vatn som møtemat og Pro etterpå (vann mot Ørjan)
- ballbingefotball på Alnes

3: Snack du liker?
Jepp :)

4: Ting du vil gjere som milliardær?
Forsto ikkje spørsmålet...pengar? Kva er det?

5: Stader du har budd?
Godøya, Hamilton (NZ), Jørstadmoen, Bildøy, Bergen, Kristiansand, Godøya.

Så gir eg utfordringa vidare til:
Ruben, Kay Amund, Stine, Stine, Kjetil og Geir Ove!

5 kommentarer:

Kay Amund sa...

Takk for utfordinga
Faer ta den paa sikt:P

Stine sa...

typisk dej nils at du måtte gi mej utfordringa:p

Line sa...

Du he igjen ei utfordring i bloggen min :P

Marit sa...

2 mnd Nils!!!

Marit sa...

Jammen d e lenge nok d:)