05 mai 2007

Bordtennis, fotball og andre skumle ting

Fredag kveld var eg på fredagskafé på Årset bedehus på Ellingsøya. Ellingsøyerane er ikkje så skumle som vi ville ha det til før i tida, dei har til og med taco på bedehuset! Slikt liker vi :)

Etter at resten tok kvelden, spelte eg og Elling bordtennis i eit par timar før vi råna omkring på Ellingsøya (Elling si øy) og såg på alle sjøbudene og den nye kunstgrasbana som er under bygging. Og så vart kvelden runda av heime hos meg, der eg og Ruben knuste Sven Harald og Jonas i Pro Evolution Soccer!

I dag hadde eg tenkt å rydde, men det er dessverre ikkje så lett. Canal+ er nemleg så onde at dei sender engelsk fotball heile dagen, noko som er veldig populært blant hybelkaninane i leiligheita mi. Heldigvis er sesongen på balløya nesten ferdig...

Laurdag kveld blir det bursdagsselskap på Alnes (onkel Øyvind) og ungdomskveld på Godøya. Med lovsong, brownies og show! Tjohei!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å se Jan Ove Waldner på siden din Nils! Er du like flink som han i bordtennis?

Nils-Ove Støbakk sa...

bedre :P