14 mai 2007

Party party

Fredag var eg i sjuårselskap til John Olav, tøffaste førsteklassingen i heile verda! Astrid Sofie blei to år dagen før, dermed spurte eg fint om ho kunne stille opp til eit bilde saman Johnny-boy. Noko ho gjorde utan å nøle. Har eg ikkje lydige søskenbarn, vel?

Fredag kveld var det Risk og Pro heime med meg, alltid kjekt å fylle opp stua med søsne ungdommar! Laurdag kveld hadde eg andakt på ungdomskveld på Vigra. Lenge sidan sist, kjekt å besøke bedehuset der ute også ein gong innimellom. Og søndag såg eg "Spiderman 3" på kino. Lenge sidan eg har sett ein film som set presseetikken i fokus, slikt liker vi!

Dei neste dagane blir det mykje å førebu. Onsdag er det nok ein gong tid for den fantastiske bilrebusen på Godøya - med meg som rebusforfattar. Torsdag skal eg visst vere talar på 17. mai-festen i Godøyhallen, så då må eg vel prøve å seie noko lurt. Fredag blir det ungdomskveld på Emblem, laurdag står Ulstein bedehus på timeplanen. Med andre ord: Party party! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei
Ingen regel uten unntak.
Npen kler å ikke legge seg før midnatt ;)
Takk for hilsen på bloggen vår.
M & I