20 september 2006

I'm back!


På grunn av ekstremt ustabil internett i Casa Leitebakk har bloggen min støva ned i det siste, men forhåpentlegvis blir det ei god stund til neste pause for mine ekstremt mange og lidenskapeleg interesserte lesarar i alle aldrar.

Sidan sist har eg vore på ungdomskveld i Søvika (sjå bilda av spreke Playstation-spelarar og blide pizza-steikarar), der ein triveleg guttegjeng var samla på fredagskvelden.

Utanom leiarane er det to år sidan sist ei jente var på ungdomskveld i Søvika, så om du er jente og les dette - du veit kvar du skal ta turen...

Dessutan har eg vore på loppemarked, YA på Valderøya og bryllup på Giske. Og gått tur på det fantastiske Godøyfjellet!

Helga som kjem skal eg til Bergen på Pit-Stop, i tillegg skal eg ha eit par dagar fri for å besøke kjentfolk i den solfylte og tørre småbyen midt på Vestlandet.

Elles er alt berre bra, sola skin, katten lever enno og Godøy herjar vilt i 4. divisjon :D

Ingen kommentarer: