01 september 2006

Sprek skulelagssamling

Onsdag kveld var eg på Møre Ungdomsskule Herøy, der det var skulelagssamling. På grunn av kræsj med forskjellige fritidsaktivitetar var det ikkje så mange der, men vi hadde det likevel veldig kjekt i lag.

Samlinga begynte med ein møtedel med song, andakt og ein liten filmsnutt om Ung Misjon. Så var det litt forskjellige leikar, blant anna laga vi "pyramidar" ved hjelp av teip og A4-ark. Resultata blei ganske så forskjellige, kan vi trygt seie...


Dei ansatte med eit moderne og stilreint byggverk.

Jentene kom aldri opp i høgda...

Gutane bygde ustøtt, men høgt.


Etter kvart blei det pølser og brus før vi runda av med basketball på skuleplassen. Laget mitt kom på ein fin andreplass etter ein jamn og spennande kamp. Takk for ein fin kveld, folkens! Mitt første - men absolutt ikkje siste - besøk til skulen :)

No til helga skal eg på min første leir. Orrenesleikane, for 5.-7. klasse. Vermeldingane er positive, dette kan bli ei kjempehelg!

1 kommentar:

Kay Amund sa...

Kjekt å lese om korsen du jobba!!
Fortsett å legge ut bilde:)