21 november 2006

Kor, korps og kval

*kremt*

*finne fram den djupe fortellarstemma*

"Dette er hva som har hendt siden siste episode av Livet med Nils-Ove. Han har fortsatt en katt ved navn Olga, har fortsatt ikke dame og har så vidt begynt å jogge. Resten skal han få fortelle selv..."

Wehey! I'm back from the lost world of non-blogging. Har berre hatt så voldsomt mykje å gjere at eg knapt nok har hatt tid til å puste. Men OK, nok om det.

Først var eg på besøk med Dakruko, Dalsfjorden Kristelege Ungdomskor. Det blei ein kjempeartig fredagskveld der eg fekk høyre god song og vere med på mange kjekke leikar. Å reise til Dalsfjorden og håpe på å lære frå seg noko der er heilt umuleg, spesielt dirigent Runhild kan absolutt alt som er verdt å kunne. Men no har eg i alle fall lært mykje nytt som eg forhåpentlegvis kan klare å hugse til seinare...

Så har eg vore på barneveke i Langevågen. Heile seks kor var innom i løpet av dei fire dagane eg og AG var der. Fredag kom Godøy barnekor på besøk, søndag fekk eg møte igjen ein del av dei nye vennane mine frå Lepsøya/Løfsøya. Veldig kjekt, sjølv om eg eigentleg har funne ut at å forkynne til ungar ikkje heilt er min ting. Men greitt å ha prøvd litt forskjellig, i alle fall :)

Innimellom alt anna har eg jobba ein del for Sunnmørsposten i det siste. Laurdag hadde eg ein langdag der eg var innom julemesse, høgtlesing på biblioteket, korpscup og eit handikapjulebord.

Og så må vi for all ikkje gløyme kvalen, som i løpet av helga stranda på Godøya og ganske snart blei ein publikumsattraksjon.

No er det forresten berre litt over ein månad til Førjulsturneringa i Godøyhallen!

Ingen kommentarer: