06 oktober 2006

Luftgevær!

Torsdag besøkte eg ungdomsklubben på Follestaddal bedehus i Ørsta. Ein fin gjeng med mange aktivitetar: data, pilkast, bordtennis, biljard, godteri-bingo, kurong (verdas beste spel!) og - ikkje minst - luftgeværskyting!

I eit langt og polstra rom er det laga til skytebane. Eit fantastisk påfunn som alle bedehus i heile verda bør herme etter! Sjølv om eg aldri har vore god å skyte (nest dårlegst av 50 mann i troppa då eg var i militæret), koste eg meg stort og klarte heile 27 poeng på fem skot.

Snart to månader i jobben no, det blir berre betre og betre. Luftgeværskyting i arbeidstida...fantastisk! Forhåpentlegvis blir det artig også på Tentreff på Orreneset i helga :)

1 kommentar:

Anonym sa...

8 meter e for enkelt å skyte på blink daaaa.


takk for sist :)