27 oktober 2006

Hockeypulver...

Hockeypulver er tingen, folkens! I tilfelle nokon skulle lure...tidenes beste snop, smakar fantastisk enten du får det i nasen eller munnen. Prøv ei halv boks i slengen, noko du seint kjem til å gløyme :)

Ei god stund sidan sist oppdatering her no. Siste veka har besøkt barnekor og Yngres på Vigra, vore på Kjellartreff på Giske og minileir på Orreneset. Tysdag klipte eg meg og vart invitert på middagsbesøk til sjefen og familien. Onsdag hadde eg besøk av alle tre besteforeldra mine og enda opp med meir mat etterpå enn før dei kom. Og komande helg skal eg på haustleir på Brusdalsheimen.

Mykje å gjere, mykje moro, livet er bra og mat er kjekt å ha! Følg med for meir sladder om ikkje altfor lenge, nyt desse "ristebilda" frå Giske enn så lenge:

1 kommentar:

Per Oddvin Stornes sa...

Takk for det Nils! Oss he en del av huset aleine. Et rom med mykje rot, og et rom oss soeve paa. So dele oss dusj og do med det andre soverommet. Alt bra heime?