04 oktober 2006

Å-å-åheim


Fredag var eg på Åheim for andre gong i mitt liv. Første gongen var då eg debuterte på A-laget til Godøy i 1998 og fekk mine første fem av i alt åtte minutt i 5. divisjon Sunnmøre...

Denne gongen var det "Ope hus", eit ungdomsarrangement på Misjonshuset. 22-23 ungdommar, for det meste i ungdomsskulealder, var samla frå 20 til 24 for å ha det sosialt, ete mat og høre om Jesus.

Eg fekk bank i bordtennis, knuste all motstand på dansematta og heldt andakt med utgangspunkt i "Pimp My Ride". Sjølv om det er eitt av favorittprogramma mine, syns eg at det blir litt for mykje fokus på det ytre og korleis ting og tang ser ut - utan at nokon bryr seg om det indre. Ein bil fungerar ikkje utan motor, eit menneske kan ikkje få evig liv anna enn gjennom å tru på Jesus...

Uansett, eg hadde ein veldig kjekk kveld (sjølv om eg måtte stå 1 1/2 time i ferjekø på Sulesund fordi eine ferja var ute av drift) og koste meg stort. Spesielt takk til familien Thue, som eg fekk overnatte med :)

Ingen kommentarer: