22 oktober 2007

Stressa?

Dei fleste får stadig dårlegare og dårlegare tid. Talet på timar i døgnet minkar stadig vekk, fleire ting skal gjerast og vips - du er stressa. Welcome to Planet Earth 2007!

Er vi flinke nok til å klare å sette oss ned innimellom, tenkje gjennom saker og ting og prøve å sette oss inn i andre sin situasjon? Svaret blir altfor ofte nei, men kanskje kan vi alle bli flinkare? Og kanskje kan eg prøve å ikkje vere så sint på alle treige bilistar som forsinkar meg i trafikken når eg allereie er seint ute...

2 kommentarer:

Stine sa...

Fin film so sei mykje klokt!

Tru dei fleste ta oss e dårlige til å ta oss tida til andre og sette oss inni andre sin situasjon, dessverre!! D e jeg,meg og meg selv først... men d e no en begynnelse å ver klar over d vertfall! hehe...

Kay Amund sa...

Slettes ikkje dum!
Oss skulla vel alle trengt nokken tima med et slikt brille par