28 februar 2008

Ei lita oppdatering...

Småhektisk for tida, men kanskje på tide å orientere litt om kva eg har gjort på i det siste?

I helga måtte eg "stikke av" frå IUF-møteveka på Godøya, heldigvis fekk eg vere med på ein flott leir - Winter Games! 55 ungar og ein bønsj med leiarar hadde ei herleg helg på Orreneset, der Karl Arne Austnes var talar og eg var leirsjef.

Laurdag var vi i skibakken, søndag var det akekonkurranse, snømannnbygging og andre artige uteaktivitetar. Bilde av meg i mi "lekre" skijakke og mykje meir finn du på ungmisjon.no :)

Søndag kveld var eg på kino, måndag hadde vi avskjedsmiddag med alle tre besteforeldra på besøk og stakk på flyplassen for å sende lillebror av gårde til Australia igjen.

Stig-Johnny har eitt år igjen før han er ferdig utdanna superseriøs programmerar med ein lang tittel som eg aldri kjem til å klare å huske utenat.

Måndag-torsdag har han vore i London, i løpet av fredagen er han etter planen framme i Melbourne igjen.

Og måndag er sommarferien hans endeleg over, etter å ha hatt fri sidan midten av november...så kjem han heim igjen i november/desember, heldigvis har vi både MSN og Skype slik at det går an å ha ein viss kontakt sjølv om han bur så langt heimefrå som det går an å kome utan å forlate planeten Tellus...

Fyren du ser på bildet til høgre er forresten ikkje postmannen, men sjølvaste Bård Erik Nyvoll!

Tysdag var eg og Bård (og sju-åtte andre) ute med møtevekeflygeblad for andre tysdag på rad. Både på dørene til folk og i postkassene til dei vi ikkje rakk å besøke...så dermed bør alle vite at det er IUF-møteveke #3 på Godøya akkurat no!

For meir informasjon, sjå ukveld.net. Snakkast på møte :)

2 kommentarer:

theoddway sa...

næmen, gutten tok klaga mi t følge å klarte å oppdatere bloggen sin jo! fint bilde av dej forresten! ;) ken va fotografen av fotografen sa du??

Line sa...

Du syte unødvendig mykje over dinna jakka di! :O Ej hadde forventa at den va MYKJE styggere sann som du he snakka om den :P