08 mai 2008

SMS frå Gud

Torsdag 8. mai gjorde eg noko eg veldig sjeldan gjer; eg stod opp tidlig og stakk på fjellet ein tur. Det blei berre Sløk denne gongen, men tungt nok likevel for ein trøtt og slapp kropp.

Heldigvis fekk eg eit bibelvers på SMS midt i ein av dei brattaste bakkane:

"Ingen er hellig som Herren. For det er ingen uten deg, det er ingen klippe som vår Gud." (1. Sam 2:2)

Sjølv om Godøyfjellet kan vere slitsamt for ein slask som meg, er det ingenting for Gud. Det er ingenting samanlikna med Gud. Han er så uendeleg mykje større enn alle fjell vi kan forestille oss. Og saman med han, kan vi overvinne sjølv dei største "fjella" i liva våre.

Gratulerer med frigjeringsdagen, i dag er det nøyaktig 63 år sidan krigen enda i Norge. Men korleis er det med deg - er du frigjort?

Klikk her for fleire bilde frå fjellturen.

Ingen kommentarer: