01 mai 2008

Sommarferie!

Og då er eg visst ferdig som tenåringsarbeidar i Ung Misjon...

Den siste arbeisdagen blei feira på herleg vis, med arbeid frå 10 til 02. Natt til 1. mai-gospel vart ein suksess, med mykje folk og god stemning. Og eg var så heldig at eg fekk spele flygel og greier! Tusen takk til alle som hjalp til med praktiske ting, med song og musikk eller berre med å møte opp med ditt gode humør :)

Eg har forresten gløymt å nemne på bloggen at eg skal til Israel 19.-26. mai. Roadtrip saman med Lidvar og Magnus, det skal bli saker! Men først skal eg prøve å ta livet litt med ro her heime i eit par veker og planlegge bilrebus til 16. mai. I år skal ingen klare alle rebusane...hehe...

PS! Tusen takk til Oddveig Karin Holmen, som ofra copyrighten og ga meg lov til å bruke flygel-bildet på bloggen min.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser i bakgrunnen av bildet at der e en person som ikkje he fått spørsmål om copyrights? Detta her e brudd på åndsverkslovens paragraf 2 eller 8 eller nokke.. ;)

OksnesMotionPictures gir dej herved tillatelse, sjøl om det egentli e mudern so må gjer det;)

Nils-Ove Støbakk sa...

Åndsverkslova gjelde kun fotografen, meina ej på. Ekje heilt sikker, men...

Men ej he uansett gjort mej skyldig i å benytte et bilde av en person under 16 år - uten å få underskrift frå foreldra. Håpe mamma og pappa Oksnes kan tilgi mej :P

Anne Grete Hagerup Alfsvåg sa...

Er du ferdig sååååå fort i misjonen? Hva skal du gjøre på nå da? Kjem til å savne deg ja. Du har gjort en kjempe god jobb!

Nils-Ove Støbakk sa...

Skal jobbe i Sunnmørsposten i sommer...så veit ingen ka som skje til hausten. Spennende å sjå :)