06 mars 2007

Ski, ski og atter ski

I helga var eg på Bjorli saman med ein god gjeng frå Godøy Ungdomskor. Vi fekk perfekte forhold med sol nesten halve tida, oppholdsver og nesten ikkje kø i det heile tatt.

Og sjølv om eg blei fråkøyrd av jentene i skogen, merka eg at eg er i ferd med å bli komfortabel med slalåm igjen etter altfor mange mislykka år som fersking på telemarkski...

Her på bloggen prioriterer eg sjølvsagt bilde av meg sjølv, men fortvil ikkje! Om du vil sjå korleis vi hadde det på Bjorli, ligg det haugevis med bilde på ukveld.net. Ikkje for å skryte, men det er sjølvsagt eg (og Arild) som har tatt alle dei fantastisk flotte bilda av alle dei fantastiske flotte ungdommane frå den fantastisk flotte Godøya!

Allereie komande helg skal eg opp i skibakken igjen, no er det Ten-Treff på Orreneset som står på programmet. Strandafjellet laurdag, Fjellsetra søndag. Kan det bli betre?

PS! Reknar sjølvsagt med at akkurat DU blir med på leir i helga!

Eller i alle fall blir med når eg skal på fjellet med SST-K laurdag 17. mars!

Ingen kommentarer: