22 januar 2007

Crazy Sven

All PR er god PR, meinte tydelegvis Sven Harald Nyvoll.

Laurdag ettermiddag bestemte han seg i alle fall for å tryne så hardt på Strandafjellet at han måtte til legekontoret på Stranda og sy tre sting.

- Ei traumatisk oppleving for meg, påstår 17-åringen frå Godøya. Før han innrømmer at han eigentleg er litt glad for den ferske idrettsskaden.

- Reknar med at eg kjem til å få eit skikkelig macho arr, gliser unge Nyvoll.

- Det var derfor eg gjorde det, då eg hoppa utføre bigjumpen og saltoen med skru gjekk gale. Men det er sånt som skjer.

Ifølgje både Sven Harald og fleire anonyme vitne var det å skade seg sjølv med sine eigne slalåmski ein ganske god prestasjon.

- Nesten litt vanskeleg, faktisk, seier han sjølv - og avsluttar med å bringe vidare gode ord frå legen:

- Men det blei eit førsteklasses kutt. Stålkantar lagar visst veldig fine kutt, sa legen til meg.

Ruben Austnes har sendt inn eit dramatisk MMS-foto som viser kuttet til Sven Harald rett etter det klønete fallet. Av omsyn til sarte lesarar vil vi ikkje leggje ut dette opent på bloggen, men dei som er spesielt interesserte kan klikke på denne hyperlekkja og sjå på det lekre og smekre kuttet.

Ingen kommentarer: