12 januar 2007

Gutta boys

Tante Siri er på sjukehuset og prøver å skvise ut mitt tjuefemte (og mest sannsynleg siste) søskenbarn. Dermed gjer eg det eg kan aller best - inviterer gutta boys på besøk til pizza og Playstation!

Aleksander var her også sist fredag, men då var han yngst med sine 15 1/2 år. I dag er han eldst, men ser ut til å trivast også saman med småbrørne Daniel (9) og John Olav (6) og nok eit søskenbarn - Lennart (9). Og så meg da, med mine tjuefem år og snart ti månader.

Å ha to eksamplar av Playstation 2 i huset kan vere veldig greitt, har eg funne ut. For mens vi fire eldste likar fotballspel best, vil John Olav helst spele bilspel. I dag har alle fått viljen sin og ser ut til å vere blide og fornøgde. Så satsar vi på at det kjem melding frå sjukehuset om ein ny innbyggjar på Alnes i løpet av kvelden - eller i alle fall i løpet av laurdagen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Siste, det e ikkje sikkert...hehe
det e no ikkje alle tantene dine som ferdige....good luck