18 januar 2007

Wehey!

Eg må seie at eg fekk morgonvatnet (drikk ikkje kaffi) i halsen då eg i dag såg toppsaka til Øy-Blikk på nett. Giske kommune har nemleg kjøpt ein akebakke på Valderøya til den nette sum av 450.000 kroner!

- Endeleg eit tilbod for oss unge akebakkerar, jublar MSN-debattant Trond Brynestad.

- Dette har vi venta lenge på. Hipp hipp hipp!

Ogå eksilvalderøyingen Eskil Rønning er udelt positiv.

- God investering. Karlbakken er ein veldig bra bakke. Og tomta var råååbillig, seier boligspekulanten i Bergen.

Sven Harald Nyvoll er meir skeptisk til storinvesteringa.

- Karlbakken? Kva er det? Og 450.000 for ein akebakke? Det er jo nesten ikkje snø eingong!

Siste ord i denne saka kjem frå Trine Ulla, med bustadadresse både på Godøya og Valderøya.

- Eg tør ikkje å uttale meg...men å bruke 450.000 kroner på ein akebakke når her er så evig mykje viktigare ting å gjere i kommuna, er meiningslaust! Liksom...kan dei bruke 450.000 på leikehytte til meg?

Redaksjonen i supernils.blogspot.com vil ikkje uttale seg om det meiningslause tomtekjøpet, men oppfordrar i staden folk til å bli med på skileiren Treff Et Tre på Orreneset/Strandafjellet i helga. Garantert billigare enn skibakken på Valderøya!

1 kommentar:

Anonym sa...

akkurat.. man må kjøpe en bakke der ute.. min nærmaste nabo e en bakke..