12 desember 2006

Dataparty og slikt

Måndag var eg på dataparty på Alnes attmed ingen ringare enn Marit og Irene!

Marit trengde litt lydteknisk Powerpoint-hjelp, dermed køyrde eg den livsfarlege vegen ut til Alnes for å sjå kva eg kunne gjere. Alt gjekk bra til slutt og eg fekk ein gong for alle bevist at dei to syngjedamene er litt av nokre datanørdar :)

Visste du forresten at Irene les Se og Hør? Ho prøvde desperat å forklare seg med at "eg kjøpte bladet for å lese om Ørjan (Idol-Ørjan) fordi eg kjenner foreldra hans..."

Men nok sladder om M2M, eg reknar sjølvsagt med at alle som kjem innom denne bloggen er mest interesserte i å vite kva eg har gjort i det siste!

  • I Austefjorden spelte eg kurong og imponerte stort. Det vil seie, imponerte i alle fall meg sjølv...

  • Dagen etter (fredag 1. desember) var eg i Ørsta, der eg fekk lasagne og snopa for harde livet i kiosken på bedehuset.

  • Sist fredag var eg på ungdomskveld på Emblem. Der likar dei å blende talaren med ekstremt kraftige lyskastarar, noko som egentleg er greitt, sidan eg aldri veit kor eg skal sjå når eg held andakt.

  • Endeleg er eg ferdig med Bildøykalenderen 2007. Eg kjem alltid for seint i gong, men i år kjem kalenderen forhåpentlegvis ut i tusenvis av postkasser før jul.

    Torsdag reiser eg til Bergen for å ete kebab, henge på Esso Loddefjord og prate med beibs i Betlehem. Skal på arbeidarmøte på Bildøy på dagtid, noko som betyr at eg har heile kveldane og nettene på å råne i bysentrum. Og på ettemiddagstid kan eg spele fotball og kome i storform til Couzins skal vinne Førjulsturneringa 2007!

  • 2 kommentarer:

    Marit sa...

    Sjå ka ej fann, heimesia t godaste nils ove;)
    Men du? E litt skuffa over at du ikkje he link t bloggen min...;/ D syns ej absolutt du burde gjer nokke m!!
    Sku gjerne ha vør me på kebabtur,men ej reise som sagt..men vil berre minne dej på ka so e den beste sjappa...Facil kebab!!!Dei he faktisk fått 5 stjerne fra kebabologisk institutt!!
    Talast åt;)

    GUNHILD sa...

    åååå,ej me vil til bergen!! d e litt urettferdi ditte live altså!:P
    hehe, ser du he linka mej:P du e faktisk en av få som he fått me dej at navne e me 1 n å at ej også vil ha me en B:P flenke du e:P