23 desember 2006

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Etter X år med måltørke, kom endeleg namnet mitt med på scoringslista til Førjulsturneringa. Eit hardt skudd frå skrå vinkel gjekk høgt opp i næraste hjørnet og så hugsar eg ingenting av det som skjedde etterpå...fantastisk deilig, endeleg fekk eg utteljing for mange knallharde år med aktiv restitusjonstrening :D

I fjor scora Couzins null mål på tre kampar - hittil i år har vi to mål. Og laurdag blir det i alle fall to kampar til. Først showkamp mot Kuziner (jentelaget til Støbakk-slekta), så åttendedelsfinale mot Donkey Punch. Kva som skjer der er ikkje så veldig farlig, vi er vidare til sluttspelet for første gong på fleire år og eg - EG - scora mål!

Tenk at noko så banalt og enkelt som fotball kan vere så vanvittig gøy... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Små barn, store gleder:P

Kay Amund sa...

Vakker lagbilde, maa last d ned neste gang. hekje me mej nokke mp3 speler idag..
Bra dokke baade skaara aa vinne:)
Gratulere Nils

God Jul

P.S
Du hadde feil paa antall sanga.
tru d ska ver ialle fall 13:P